Екипът на Социалната чайна може да организира или да бъде домакин на Вашите събтия. Разполагаме с мултифункционални помещения, подходящи за обучения, работилници, лекции, литературни четения, изложби, спектакли, коктейли, прожекции и други. Списъкът може да продължи до където се простира креативният Ви ум, така че не се колебайте да се свържете с нас, за да уточним как можем да си бъдем от полза.
Помещения
Всяко едно от помещенията ни разполага със следните удобства:
- възможност за различна конфигурация на мебелите
- флипчарт и консумативи
- мултимедиен проектор
- озвучаване
- естествена светлина
- високоскоростен интернет
- санитарен възел
- собствена климатизация
- възможност за кетъринг
Услуги
Освен с предоставяне на помещения, екипът на Чайната може да ви помогне при подготовката и организацията на важното за Вас събитие, както и да обслужи външни прояви.
Търговска зала
(етаж 1)
Влизайки в бившата банка на улица Преслав 53, вие попадате в нашия Чаен салон с кухня, който ще ви посрещне с нежна джаз музика и аромат на билки. Тук е и нашия бар, от който ще можете да си поръчате от десетките ни видове чай, домашно приготвените лимонади, прясно приготвени специалитети за хапване и други вкусотии от менюто ни. Първият етаж е подходящ и за организиране на събития, за които е важно гостите да се чувстват комфортно в неформална обстановка.
Зала за събития
(етаж 2)
Пренасяме се на втория етаж, където зад вратата със стария надпис „директор“ се крие нашата зала за събития. Тук могат да се съберат до 50 човека, като столовете и масите могат да се подредят спрямо вашите нужди. В задната част на помещението има малко балконче с диван за тези, които предпочитат гледката от високо. Тук се намира и нашата библиотека от книги, която можете да ползвате свободно.
Организиране на събития
Ние в Чайната знаем колко работа е организацията на едно истински хубаво събитие. Освен че домакинстваме много и най-различни мероприятия под покрива на Чайната, нашият екип може да се включи и в организационната им част. Ако имате нужда от кетъринг, допълнителни напитки или нещо друго важно за доброто протичане на вашето събитие, не се колебайте да ни се обадите!